Bæredygtigt når det er muligt,
design når det er bedst,
omtanke – altid

Indkøbskurv (0)

0 item(s) - 0,00 DKK
Din indkøbskurv er tom.

0

Velkommen hos Bischoff Living.

Herunder finder du svarene på nogle af de hyppigst stillede spørgsmål, vi får. Hvis du ikke finder svar på dine spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os på e-mail: rikke@bischoff-living.dk eller ringe til os på tlf. 61 30 39 61.

Hvordan ved jeg, om min bestilling er gået igennem?
Når du har afsluttet din bestilling hos Bischoff Living, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse på den mailadresse, du har oplyst. Modtager du ikke en ordrebekræftelse straks, kan det måske skyldes, at den mailadresse du har opgivet ikke er korrekt. Ring til os på tlf. 61 30 39 61 hvis ikke du har modtaget en ordrebekræftelse.

Hvornår betaler jeg reelt for min bestilling?
Beløbet hæves først på din konto, når dine indkøb er sendt til dig.

Jeg har fået et gavekort til Bischoff Living. Hvordan bruger jeg det?
Dit gavekort har en kode, som du skal indtaste i feltet ”Rabatkoder” (Anvend kupon), når du er færdig med at lægge varer i indkøbskurven. Herefter fratrækkes beløbet som dit gavekort lyder på automatisk.

Kan en gave sendes direkte til modtageren?
Ja, vi sender gaver direkte til modtageren. Du skal blot indtaste den ønskede leveringsadresse inde i ”Leveringsadresse” (markér først ”Levering til anden adresse” inde i ”Betalingsadresse”).

Kan jeg fortryde mit køb?
Det er vigtigt for os, at vores kunder bliver glade for det, de har købt hos os. Hvis du af den ene eller anden grund ikke er tilfreds med dit køb, så bytter eller refunderer vi det gerne for dig. Varen, du ønsker at sende retur til os, må ikke være brugt, ændret eller beskadiget. Du skal blot returnere varen i – så vidt det er muligt – den originale og uskadte emballage til os senest 14 dage fra den dag, hvor du har modtaget varen i væsentligt samme stand og mængde, som du modtog den. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er sendt retur til os.


Så snart vi modtager din returnering, giver vi dig besked. Hvis du ønsker pengene retur, sætter vi dem ind på dit betalingskort inden for få dage. Bemærk at vi kun refunderer til den konto, der er brugt til betaling. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.
OBS! Fortrydelsesretten bortfalder på varer specielt fremstillet efter kundens ønske.

Er det sikkert at bruge mit betalingskort, når jeg handler hos jer?
Ja, det er sikkert at handle med betalingskort hos Bischoff Living, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Alle dine kortoplysninger bliver krypteret. Med andre ord er det kun Nets, der har adgang til dine personlige data. Hverken Bischoff Living eller andre uvedkommende har nogen som helst mulighed for at komme i kontakt med dine data.

 

Tilbage til forsiden.