Bæredygtigt når det er muligt,
design når det er bedst,
omtanke – altid

Indkøbskurv (0)

0 item(s) - 0,00 DKK
Din indkøbskurv er tom.

0

FRAGT OG LEVERING

Hos Bischoff Living bestræber vi os på en hurtig levering. Du kan se den forventede leveringstid under den enkelte vare. Alle varer er på lager med mindre andet er angivet.

Nogle varer har dog en længere leveringstid end andre. Dette fordi de fx skal samles før afsendelsen. Den forventede leveringstid vil også i disse tilfælde figurere ved den enkelte vare.

Visse af vores produkter er på bestilling. Dette fremgår ved den enkelte vare. Du vil også dér kunne se den forventede leveringstid.

Vi tager forbehold for fejl i vores lagerstatus.

Hos Bischoff Living har vi FRI FRAGT, når du handler for mere end DKK 499,00. Hvis du handler for mindre, er fragten DKK 49,00. 

Vores legehuse og hønsehuse leveres dog kun til Jylland og brofaste øer i Danmark. Kontakt os på e-mail:  rikke@bischoff-living.dk hvis du ønsker et legehus eller et hønsehus leveret til andet sted. Så finder vi en løsning på det!

Hvis du som kunde ønsker varer sendt til udlandet, pålægger vi ekstra fragtomkostninger. Har du spørgsmål til forsendelse så kontakt os på e-mail: rikke@bischoff-living.dk, så vi kan hjælpe dig.

 

DELIVERY OUTSIDE DENMARK:

For delivery costs outside Denmark, please contact us at rikke@bischoff-living.dk.

 

Bischoff Living vil gerne være med til at skåne miljøet

Når du modtager din bestilling, vil du opleve, at du måske får flere pakker tilsendt, hvis du har bestilt flere varer hos os. Du får varerne sendt direkte fra leverandøren eller nogle gange direkte fra producenten selv. Det gør du, fordi vi hos Bischoff Living gerne vil være med til at skåne miljøet ved fx at spare på ekstra brug af emballage, på opvarmning af et ekstra varelager og på ekstra transport.

 

Uafhentede pakker

Når dine varer sendes til dig, sender vi dig en mail for at fortælle, at varerne er på vej. Din pakke bør herefter være hos dig inden for få dage. Modtager du ikke din pakke – eller meddelelse fra fragtselskabet om, at din pakke kan afhentes på aftalt sted – beder vi dig kontakte os omgående på e-mail: rikke@bischoff-living.dk.

Hvis din pakke ikke afhentes inden fristens udløb, bliver den returneret til os, og du vil få en meddelelse om, at din pakke er kommet retur til os. Det koster et gebyr for vores håndtering af pakken på DKK 25,00 uanset, om du vælger at få sendt pakken igen, eller du ønsker at få pengene tilbage. Hvis du ønsker at få tilsendt pakken igen pålægges sædvanlige fragtomkostninger.